Програму вивчення нормативної навчальної дисципліни "Інновації в освіті" складено відповідно до освітньо-професійних програм підготовки магістрів спеціальностей: 015 "Професійна освіта (Транспорт)", 015 "Професійна освіта (Харчові технології)", 014 "Середня освіта (Трудове навчання та технології)".
На вивчення курсу відводиться 3 кредити.
Метою навчальної дисципліни "Інновації в освіті" є поглиблення і розширення підготовки спеціалістів у галузі професійної та середньої освіти, підготовка майбутніх педагогів до творчої інноваційної діяльності у закладах освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Інновації в освіті" є:
- ознайомлення із теоретичними та практичними основами інноваційних освітніх технологій;
- сприяння розумінню дидактичних можливостей та особливостей найпоширеніших педагогічних технологій;
- формування готовності до реалізації технологічного підходу в освіті;
- формування вмінь доцільно використовувати інноваційні підходи в конкретній ситуації навчання;
- розвиток педагогічного мислення, педагогічних здібностей, педагогічної творчості;
- розвиток креативності, інноваційності та готовності до впровадження інноваційних освітніх технологій у практику педагогічної діяльності;
- формування психологічної готовності до прийняття нового, розвиток сприйнятливості до педагогічних нововведень.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Педагогічна інноватика. Теоретичні основи педагогічних технологій.
Змістовий модуль ІІ. Види інноваційних освітніх технологій.
- Викладач: Носовець Наталія Михайлівна