Навчальний курс «Методика викладання фахової дисципліни дошкільної освіти у ВНЗ «Дошкільна лінгводидактика» є орієнтованим на збагачення досвіду студентів у галузі творчого інноваційного підходу до реалізації знань мовної теорії у практиці формування мовної особистості дитини дошкільного віку.

 

Метою курсу є підготовка студентів до реалізації нових підходів (зокрема критичного і творчого) в організації навчально-виховного процесу, різноманітності навчальних технологій виключення тотальних стандартів в безперервній освіті з подальшою перспективою створення гнучкого змісту освіти і обумовлення вибору освітніх та педагогічних технологій, які б допомагали ефективно реалізовувати його; необхідна переорієнтація від стандартних підходів до творчих; відмова від стандартизації та уніфікації поглядів; варіативність та вибір змісту освіти; гнучкий вибір стратегії та плану проведення занять; підготовка студентів до виконання основних професійних функцій у сфері комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. У процесі викладання курсу реалізується міжпредметна координація з такими курсами: вікова та педагогічна психологія, дошкільна педагогіка, література для дітей дошкільного віку, фаховими методиками.

 

Завдання курсу:

– формування  комунікативних якостей особистості студента;

– розвиток вербальних здібностей, чистоти мови, багатого лексичного запасу, добору мовних засобів;

– проектування здібності до педагогічної імпровізації;

– удосконалення особистісних уміння застосовувати різноманітні засоби впливу, залежно від педагогічних ситуацій;

– збагачення здібності до розуміння людини;

– розвиток уміння швидко орієнтуватися у специфічних умовах спілкування.

Програму розраховано на 4 кредити ECTS (120 годин). З них:

денна форма навчання: лекцій – 18 годин; практичних – 22 години; самостійна та індивідуальна робота – 80 годин.

заочна форма навчання: лекцій – 6 годин; практичних – 10 години; самостійна та індивідуальна робота – 104 години.


Викладач: кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедри мов і методики їх викладання Мамчич Олена Борисівна