Метою викладання навчальної дисципліни “Лінгвокраїнознавство” є формування англомовної лінгвосоціокультурної професійно-орієнтованої компетентності керівника гуртка англійської мови у ДНЗ.

 Основними завданнями вивчення дисципліни є:

·        формування соціолінгвістичної компетентності, тобто здатності вибирати, використовувати і розуміти мовні та мовленнєві засоби іншомовного спілкування з національно-культурною семантикою відповідно до контексту, ситуації і стилю спілкування;

·        формування соціокультурної компетентності, тобто здатності набувати різноманітних культурологічних, (лінгво)країнознавчих, соціокультурних і міжкультурних знань і користуватися ними для досягнення своїх цілей в іншомовному спілкуванні;

·        формування соціальної компетентності, тобто здатності вступати в комунікативні стосунки з представниками інших країн у певних ситуаціях (орієнтуватися в цих ситуаціях, керувати ними, вирішуючи можливі непорозуміння);

·        формування здатності і готовності до контактів з носіями мови, усвідомлення нерозривних зв’язків між мовою і культурою, соціолінгвістичної і соціокультурної спостережливості і чутливості, зіставлення феноменів рідної і чужої культур, їх аналізу та рефлексії.

На вивчення курсу відводиться 180 годин / 6 кредитів ECTS.

Навчальна дисципліна призначена для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), які здобувають освітній ступінь магістра.

Викладач: кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри мов і методики їх викладання Кміть Олена Володимирівна.