Предметом вивчення  навчальної дисципліни є логіка дослідницького процесу.

Міждисциплінарні зв’язки: філософія, історія, логіка, педагогіка.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Змістовий модуль 1. Система наукових знань. Наукова діяльність

2. Змістовий модуль 2. Методологічні засади науково-педагогічних досліджень.

3. Змістовий модуль 3. Науково-дослідна діяльність слухачів.

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни “Методологія науково-педагогічних досліджень” є формування у майбутніх фахівців систематизованих уявлень, теоретичних знань та практичних умінь, які б дозволили їм адекватно і ефективно використовувати одержані знання з методології, методики та організації науково-педагогічного дослідження у своїй професійній діяльності.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “Методологія науково-педагогічних досліджень” є

– засвоєння теоретичних основ методики та організації науково-дослідницької діяльності;

– підвищення рівня методологічної культури;

– формування наукового світогляду фахівців;

– вироблення вмінь критичного аналізу наукової інформації та її оцінювання, вмінь полемізувати, аргументуючи та обстоюючи власні думки;

– формування вміння висвітлювати результати дослідницьких пошуків у магістерській роботі, а також узагальнювати результати науково-дослідної роботи;

– опанування основ методології, технології та організації науково-дослідницької діяльності;

– засвоєння, розуміння і відтворення наукової термінології.