Програма вивчення навчальної дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістра напряму 0101 Педагогічна освіта (спеціальності 8.01010101 Дошкільна освіта).

Предметом вивчення навчальної дисципліни є викладання курсу «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень» у системі підготовки бакалавра.

Міждисциплінарні зв’язки: у вивченні методики використовуються знання, які отримали студенти при вивченні педагогіки, дошкільної педагогіки, психології, дитячої психології, теорії і методики формування елементарних математичних уявлень.

Мета викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень» поглиблення, систематизація знань, удосконалення вмінь і навичок студентів-магістрантів з методики формування елементарних математичних уявлень та озброєння їх теоретичними знаннями, практичними уміннями і навичками для успішного навчання студентів теорії і методики формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень» є:

– обґрунтування мети вивчення курсу «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень»;

– визначення змісту навчання курсу «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень»;

– створення і перевірення ефективності засобів навчання: розвивальних дидактичних ігор, ігор для розвитку логічного мислення, книжок для розвитку логічного мислення для дошкільнят;

– розкриття методів і прийомів вивчення кожного питання з кожного розділу: теоретичного матеріалу, формування вмінь і навичок;

– визначення результатів засвоєння студентами курсу «Методика викладання фахових дисциплін з дошкільної освіти у ВНЗ «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень»;

– зміцнення професійної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ;

– удосконалення професійних умінь і навичок;

– розвиток творчого мислення та виховання патріотичних почуттів і любові до професії вихователя.