Метою навчальної дисципліни «Методологія і організація науково-педагогічних досліджень» є формування у магістрантів закладів вищої освіти готовності до організації та здійснення науково-педагогічної діяльності, розвиток дослідницьких компетентностей для успішного вирішення професійних завдань в системі професійного навчання.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія і організація науково-педагогічних досліджень» є:

    - отриманні знань в області методології наукового пізнання необхідних для написання наукової кваліфікаційної роботи (проєкту) магістра;

    - отриманні знань про організацію наукового дослідження, написання та оформлення наукових статей, про порядок захисту кваліфікаційної роботи;

    - отримання знань в області організації науково-дослідницької діяльності у ЗВО;

    - розвиток особистості майбутнього науковця, формування компетентностей, що сприяють самореалізації в науково-дослідній діяльності.

    Очікувані результати навчання (компоненти компетентностей):

    знаннєвий:

    - здобувач знає пріоритетні напрями розвитку наукових досліджень в Україні та актуальні проблеми наукового дослідження в окремій галузі науки;

    - знає структурну організацію наукової діяльності в Україні, сутність організації наукової діяльності в закладі вищої освіти;

    - усвідомлює наукове дослідження як форму здійснення і розвитку науки, сутність загальнонаукових методів наукового пізнання;

    - знає специфіку написання та оформлення магістерської роботи як кваліфікаційного дослідження;

    - знає форми апробації та відображення результатів наукових досліджень;

    діяльнісний:

    - здобувач володіє основами методології та технологією проведення наукових досліджень зі спеціальності;

    - володіє принципами, знає процедуру та особливості академічної легітимації наукових досліджень;

    - використовує новітні наукові результати у своїх дослідженнях;

    - вміє проводити експериментальні розрахунки та володіє методикою обробки результатів проведеного експерименту;

    - вміє аргументувати думку під час захисту та оприлюднення власних результатів наукових досліджень;

    - оцінює ефективність впровадження результатів проведених досліджень;

    - володіє мовою і стилем наукового дослідження, етикою ділового спілкування;

    ціннісний:

    - здобувач усвідомлює цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку;

    - дотримується принципів наукової етики та академічної доброчесності при здійсненні наукових досліджень;

    - проявляє допитливість, пізнавальний інтерес, критично сприймає інформацію з різних джерел;

    - усвідомлює значення подальшого професійного саморозвитку.

    На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин / 3 кредити ECTS.