Метою навчальної дисципліни «Педагогічні технології» є формування у слухачів наукових понять про педагогічні технології в освіті, їх цілі та завдання; оволодіння основними теоретичними знаннями та практичними вміннями щодо використання педагогічних технологій та застосовування цих знань і вмінь в майбутній педагогічній діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогічні технології» є:
- ознайомлення студентів з педагогічними технологіями у навчанні та показ їх важливого місця і ролі у педагогічній науці;
- озброєння майбутніх викладачів з методиками вивчення та впровадження передових педагогічних технологій у навчальний процес.
Очікувані результати навчання (компоненти компетентностей):
знаннєвий:
- здобувач знає сутність технологічного підходу у навчально-виховному процесі закладів професійно-технічної освіти, його рушійні сили, закономірності та особливості;
- знає основні напрями та принципи, методи та форми застосування педагогічних технологій в професійній освіті;
- знає фактори, що сприяють впровадженню нових педагогічних технологій.
діяльнісний:
- здобувач здійснює вивчення нових технологій навчання особистості;
- використовує отримані результати у навчально-виховному процесі закладів професійно-технічної освіти);
- вміє застосовувати оптимальні організаційні форми та методи навчання при застосуванні тих чи інших технологій навчання;
- вміє володіти методикою проведення сучасних навчальних занять.
ціннісний:
- здобувач усвідомлює цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку;
- проявляє допитливість, пізнавальний інтерес, критично сприймає інформацію з різних джерел;
- усвідомлює необхідність дотримання принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин;
- усвідомлює значення подальшого професійного саморозвитку.На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин / 3 кредити ECTS.
- Викладач: Пригодій Алла Володимирівна