Метою навчальної дисципліни «Педагогічні технології» є формування у слухачів наукових понять про педагогічні технології в освіті, їх цілі та завдання; оволодіння основними теоретичними знаннями та практичними вміннями щодо використання педагогічних технологій та застосовування цих знань і вмінь в майбутній педагогічній діяльності.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогічні технології» є:

    - ознайомлення студентів з педагогічними технологіями у навчанні та показ їх важливого місця і ролі у педагогічній науці;

    - озброєння майбутніх викладачів з методиками вивчення та впровадження передових педагогічних технологій у навчальний процес.

    Очікувані результати навчання (компоненти компетентностей):

    знаннєвий:

    - здобувач знає сутність технологічного підходу у навчально-виховному процесі закладів професійно-технічної освіти, його рушійні сили, закономірності та особливості;

    - знає основні напрями та принципи, методи та форми застосування педагогічних технологій в професійній освіті;

    - знає фактори, що сприяють впровадженню нових педагогічних технологій.

    діяльнісний:

    - здобувач здійснює вивчення нових технологій навчання особистості;

    - використовує отримані результати у навчально-виховному процесі закладів професійно-технічної освіти);

    - вміє застосовувати оптимальні організаційні форми та методи навчання при застосуванні тих чи інших технологій навчання;

    - вміє володіти методикою проведення сучасних навчальних занять.

    ціннісний:

    - здобувач усвідомлює цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку;

    - проявляє допитливість, пізнавальний інтерес, критично сприймає інформацію з різних джерел;

    - усвідомлює необхідність дотримання принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин;

    - усвідомлює значення подальшого професійного саморозвитку.

    На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин / 3 кредити ECTS.