Мета: формування у студентів знань і вмінь в галузі теорії, методики і техніки профорієнтаційної роботи, формування вмінь творчо вирішувати конкретні профорієнтаційні завдання.

Завдання:

–       ознайомити магістрантів з сутністю, принципами, напрямами, формами, методами профорієнтаційної роботи, теоретичними основами методики профорієнтаційної роботи, методикою профорієнтаційної психодіагностики;

–       сформувати вміння планувати профорієнтаційну роботу в класі, проводити різноманітні профорієнтаційні заходи;

–       ознайомити з особливостями профорієнтаційної роботи з різними категоріями учнів та з батьками учнів;

–       розвивати у студентів інтерес і творчий підхід до профорієнтаційної роботи з учнями;

–       виховувати відповідальне ставлення до педагогічної професії.