Метою навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» є формування у здобувачів вищої освіти знань щодо теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок організації наукових досліджень, необхідних для володіння практикою проведення наукових досліджень, прийняття оптимальних рішень щодо навчально-дослідної роботи в галузі педагогіки.
      Основними
завданнями вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» є:
      - надання
знань з основних напрямів, закономірностей, змісту і форм наукової діяльності;
      - забезпечення
оволодіння методами планування та організації проведення наукового дослідження;
      - вироблення
вміння застосовувати нові методи дослідження;
      - формування
етичних норм та принципів академічної доброчесності;
      -
вдосконалення практичних навичок й умінь виконання наукових досліджень.
      Очікувані
результати навчання (компоненти компетентностей):
      знаннєвий:
      - здобувач
знає етапи становлення та розвитку науки, її функції;
      - усвідомлює
основні поняття, засади та принципи наукового дослідження;
      - знає
загальнонаукові та конкретно-наукові методи дослідження;
      - розуміє
послідовність організації наукового дослідження;
      - знає вимоги
літературного оформлення результатів дослідження;
      - знає форми
апробації та відображення результатів наукових досліджень.
      діяльнісний:
     - здобувач
володіє навичками проведення аналізу вітчизняної та зарубіжної літератури з
проблеми дослідження;
    - використовує
новітні наукові результати у своїх дослідженнях;
    - обґрунтовує
результати своїх досліджень та визначає області їх впровадження;
    - оцінює
ефективність впровадження результатів наукових досліджень;
    - володіти
мовою і стилем дослідження, етикою ділового спілкування;
    - вміє вдало
відображати наукові результати у формах звітів, рефератів, статей, тез
доповідей.
    ціннісний:
    - здобувач
усвідомлює цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого
розвитку;
    - проявляє
допитливість, пізнавальний інтерес, критично сприймає інформацію з різних
джерел;
    - усвідомлює
необхідність дотримання принципів академічної доброчесності та етики
академічних взаємовідносин;  
    - усвідомлює
значення подальшого професійного саморозвитку.
     На вивчення
навчальної дисципліни відводиться 90 годин / 3 кредити ECTS.
- Викладач: Пригодій Алла Володимирівна