Мета виробничої (педагогічної) практики – оволодіння студентами-магістрантами сучасними методами, формами, новітніми технологіями навчальної роботи у закладах загальної середньої освіти, забезпечення особистісної готовності майбутніх учителів технологій до практичної реалізації набутих теоретичних знань, формування професійних вмінь та навичок, формування готовності до професійної педагогічної діяльності. 

Основними завданнями виробничої (педагогічної) практики є:

– поглиблення і закріплення теоретичних знань з психолого-педагогічної і фахової методичної підготовки, в процесі їх використання при вирішенні практичних педагогічних задач та проблемних ситуацій;

– безпосередня участь у підготовці і проведенні уроків різного типу за програмою практики із застосуванням різноманітних форм і методів навчання;

– виконання функцій класного керівника і проведення позаурочних та позашкільних виховних заходів;

– розвиток у студентів професійних педагогічних якостей та інтересу до науково-дослідної роботи в галузі педагогічних наук;

– вивчення та узагальнення педагогічного досвіду учителів;

– залучення студентів до громадсько-корисної діяльності та роботи з професійної орієнтації в школі;

– виховання професійно значущих якостей особистості вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті;

– розвиток професійних умінь;

– ознайомлення з сучасним станом навчально-виховної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі, з передовим педагогічним досвідом.