Метою викладання навчальної дисципліни «Професійна педагогіка» є:

-         розкриття основних проблем сучасної неперервної професійної освіти, тенденцій розвитку, змісту та технологій навчання, методів формування професійного мислення;

-         розвиток професійно важливих якостей та властивостей особистості.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати:

– базові поняття сучасних педагогічних знань;

– предмет та завдання, структуру професійної педагогіки;

– принципи професійного навчання та виховання, закономірності розвитку особистості людини;

– закони й закономірності функціонування єдиної педагогічної системи, а також, відповідно, й цілісного педагогічного процесу, що відбувається в ній;

– особливості взаємодії компонентів педагогічної системи(ПС) в процесі функціонування ПС, способи включення ПС у зовнішнє середовище;

– систему сучасної неперервної професійної освіти України;

– основи дидактики професійного навчання;

– сутність, структуру, зміст професійного виховання;

– комунікативні процеси в інженерно-педагогічній діяльності;

– педагогічний менеджмент у професійній освіті.

уміти:

– проектувати навчальну діяльність учнів в умовах професійно-технічних закладах освіти;

– використовувати методи й форми навчання у своїй професійної діяльності;

– класифікувати професії, проводити професійно-орієнтаційну роботу;

– застосовуючи педагогічні знання щодо етапів розвитку особистості, самостійно організовувати та контролювати особистісний та професійний розвиток;

– визначати систему знань, умінь та професійно важливих якостей особистості при складанні навчально-плануючої документації;

– кваліфіковано здійснювати професійне навчання й виховання в рамках конкретної професії на рівні вимог, установлених стандартами професійної освіти;

– застосовувати оптимальні методи контролю знань учнів в умовах теоретичного і виробничого навчання;

– використовувати конкретні технології, методики та форми професійного виховання, що не залежать від суті професійної діяльності працівника;

– володіти навичками спілкування в професійно-педагогічній діяльності;

- здійснювати виховну та навчальну роботу під час проходження педагогічних практик та в подальшій самостійній роботі.