Програма педагогічної практики складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів напряму 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).

Мета практики – оволодіння студентами-магістрантами сучасними методами, формами, новітніми технологіями навчальної роботи у закладах освіти, забезпечення особистісної готовності майбутніх викладачів технологій до практичної реалізації набутих теоретичних знань, формування професійних вмінь та навичок, формування готовності до професійної педагогічної діяльності. 

Основними завданнями педагогічної практики є:

– поглиблення і закріплення теоретичних знань з психолого-педагогічної і фахової методичної підготовки, в процесі їх використання при вирішенні практичних педагогічних задач та проблемних ситуацій;

– безпосередня участь у підготовці і проведенні уроків/занять різного типу за програмою практики із застосуванням різноманітних форм і методів навчання;

– виконання функцій класного керівника/куратора і проведення позанавчальних виховних заходів;

– розвиток у студентів професійних педагогічних якостей та інтересу до науково-дослідної роботи в галузі педагогічних наук;

– вивчення й узагальнення педагогічного досвіду учителів/викладачів-практиків;

– залучення студентів до громадсько-корисної діяльності та роботи з професійної орієнтації в закладі освіти;

– виховання професійно значущих якостей особистості вчителя/викладача/вихователя, потреби в педагогічній самоосвіті;

– розвиток професійних умінь, навичок науково-дослідної діяльності в галузі педагогіки;

– ознайомлення з сучасним станом навчально-виховної роботи в закладі освіти, з передовим педагогічним досвідом.

Вибір баз практики здійснюється з урахуванням умов її ефективного проходження (профільність закладу освіти, відповідний стан його навчально-матеріальної бази, наявність досвідчених вчителів/викладачів-наставників) та побажань студентів.

З метою чіткої організації педагогічної практики кожний студент-практикант отримує детальний план-завдання навчальної, виховної, методичної та науково-дослідної роботи, розроблений кафедрою педагогіки, психології і методики технологічної освіти.

Форма підсумкового контролю: залік.

Підсумковий контроль здійснюється комісією, до складу якої входять викладачі-методисти, керівник педпрактики факультету та завідувач кафедри.

Засоби діагностики успішності: поточне спостереження за роботою студента, перевірка методистами звітної документації, усний, фото- і відеозвіт студента про проведену роботу.