Програма педагогічної практики складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напряму 014 Середня освіта. Трудове навчання та технології.

Метою проходження педагогічної практики є підготовка студентів до виконання обов’язків вчителя трудового навчання, вчителя інформатики та класного керівника загальноосвітнього навчального закладу, формування професійної компетентності майбутніх учителів технологічної освіти.

Основними завданнями педагогічної практики є:

1)  ознайомлення із сучасним станом навчально-виховної роботи в загальноосвітній школі, вивчення передового педагогічного досвіду;

2)  поглиблення і закріплення теоретичних знань з психолого-педагогічних і фахових методичних дисциплін у процесі їх використання при вирішенні конкретних практичних педагогічних задач та розв’язанні проблемних ситуацій;

3)  формування професійних умінь з підготовки і проведення уроків трудового навчання та інформатики різних типів у 5-9 класах із застосуванням різноманітних форм і методів навчання;

4)  формування професійних умінь з підготовки і проведення позакласних виховних заходів різних типів з використанням різноманітних форм і методів виховної роботи у процесі виконання функцій помічника класного керівника;

5)  залучення студентів до суспільно-корисної роботи в школі;

6)  розвиток організаторських, комунікативних, діагностичних здібностей;

7)  виховання у студентів професійно значущих якостей особистості (відповідальності, любові і поваги до дітей тощо), розвиток інтересу до науково-дослідної роботи в галузі педагогіки, потреби в педагогічній самоосвіті та прагнення до педагогічної творчості.

Організація і проведення практики

Педагогічна практика здійснюється на основі угоди, підписаної між Національним університетом «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка та Управлінням освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації про дозвіл використання в якості баз практики шкіл міста Чернігова.

Тривалість практики – п’ять тижнів.

Керівництво і контроль за проходженням педагогічної практики покладається на викладачів кафедри педагогіки, психології і методики технологічної освіти.

Вибір шкіл здійснюється з урахуванням умов ефективного проходження педагогічної практики (профільність ЗЗСО, відповідний стан його навчально-матеріальної бази, наявність досвідчених вчителів-наставників) та побажань студентів.

З метою чіткої організації педагогічної практики кожний студент-практикант отримує детальний план-завдання навчальної та виховної роботи, розроблений кафедрою педагогіки, психології і методики технологічної освіти.

Форма підсумкового контролю: залік.

Підсумковий контроль здійснюється комісією, до складу якої входять викладачі-методисти, керівник педпрактики факультету та завідувач кафедри.

Засоби діагностики успішності: поточне спостереження за роботою студента, перевірка методистами звітної документації, усний, фото- і відеозвіт студента про проведену роботу.