Мета: розвиток історико-педагогічного мислення
студентів через формування системи знань про генезис педагогічної теорії та
практики з метою кращого розуміння проблем сучасної освіти і можливих шляхів їх
вирішення; розширення загального педагогічного кругозору студентів, формування
у них ціннісного ставлення до педагогічної спадщини. Завдання: - формування у студентів системи теоретичних
знань, яка дає змогу здійснити аналіз провідних педагогічних ідей в історії
людства на різних етапах його розвитку; - забезпечення готовності до реалізації отриманих
знань у практичній діяльності; - сприяння розвитку у студентів критичного
мислення, а також уміння формувати власну думку при оцінці великих педагогічних
проблем; - удосконалення вмінь виділяти і вирішувати
проблеми, пов'язані з упровадженням у практику загальної освіти сучасних
педагогічних ідей; - формування потреби вирішувати конкретні
педагогічні завдання, спираючись на національні традиції, знання світової та
вітчизняної історії освіти; - розвиток умінь і навичок роботи з
першоджерелами, оволодіння методами і прийомами критичного аналізу
історико-педагогічних пам'яток.
Курс “Історія педагогіки” призначено для студентів І курсу спеціальності 013 Початкова освіта.