Мета: розвиток історико-педагогічного мислення студентів через формування системи знань про генезис педагогічної теорії та практики з метою кращого розуміння проблем сучасної освіти і можливих шляхів їх вирішення; розширення загального педагогічного кругозору студентів, формування у них ціннісного ставлення до педагогічної спадщини.

Завдання:

-  формування у студентів системи теоретичних знань, яка дає змогу здійснити аналіз провідних педагогічних ідей в історії людства на різних етапах його розвитку;

- забезпечення готовності до реалізації отриманих знань у практичній діяльності;

- сприяння розвитку у студентів критичного мислення, а також уміння формувати власну думку при оцінці великих педагогічних проблем;

- удосконалення вмінь виділяти і вирішувати проблеми, пов'язані з упровадженням у практику загальної освіти сучасних педагогічних ідей;

- формування потреби вирішувати конкретні педагогічні завдання, спираючись на національні традиції, знання світової та вітчизняної історії освіти;

- розвиток умінь і навичок роботи з першоджерелами, оволодіння методами і прийомами критичного аналізу історико-педагогічних пам'яток.

Курс  “Історія педагогіки”  призначено для студентів  І курсу спеціальності 013 Початкова освіта. 

Викладач: доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Турчина Ірина Станіславівна.