Метою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є: оволодіння студентами компетенцій і компетентностей про загальні закономірності роботи з дітьми з особливими освітніми  потребами в умовах загальноосвітньої  школи; засвоєння  теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти;  формування професійної компетентності фахівців загальноосвітніх навчальних закладів

та спеціальних навчальних закладів  для  успішного  впровадження інклюзивної моделі навчання учнів з особливими  освітніми  потребами. Опанування  студентами основами педагогічних  знань та успішним застосуванням їх на практиці.

      Основними завданнями вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта» є:

  • ознайомлення  студентів  з  особливостями  інклюзивної  освіти  як особливої царин освіти;
  • опанування провідними завданнями і способами інтеграції дітей з особливими  освітніми  потребами  у  навчально-виховний  процес загальноосвітньої  школи;
  • конкретизація форм і методів співпраці педагога з батьками дітей з особливими освітніми потребами.