Метою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є: оволодіння студентами компетенцій і компетентностей про загальні закономірності роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітньої школи; засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти; формування професійної компетентності фахівців загальноосвітніх навчальних закладів
та спеціальних навчальних закладів для успішного впровадження інклюзивної моделі навчання учнів з особливими освітніми потребами. Опанування студентами основами педагогічних знань та успішним застосуванням їх на практиці.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта» є:
- ознайомлення студентів з особливостями інклюзивної освіти як особливої царин освіти;
- опанування провідними завданнями і способами інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи;
- конкретизація форм і методів співпраці педагога з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Викладач: Рябченко Світлана Володимирівна