Метою викладання навчальної дисципліни «Технології інклюзивної освіти» є: оволодіння студентами компетенцій і компетентностей про загальні закономірності роботи з дітьми з особливими освітніми  потребами в умовах загальноосвітньої  школи; засвоєння  теоретико-методологічних, нормативно-правових  та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти;  формування професійної компетентності фахівців загальноосвітніх навчальних закладів

та спеціальних навчальних закладів  для  успішного  впровадження інклюзивної моделі навчання учнів з особливими  освітніми  потребами. Опанування  студентами основами педагогічних  знань та успішним застосуванням їх на практиці.

      Освітньою програмою  магістр  напряму (спеціальності) Магістр освіти, біологія та здоров’я людини, хімія при викладанні навчальної дисципліни «Технології інклюзивної освіти» передбачається формування таких загальних компетентностей, як здатність: ЗК3-ЗК8; ЗК10

та програмних результатів навчання (застосування знань та розумінь) – уміє: ПРЗ9, ПРЗ10, ПРУ5, ПРУ12, ПРК1, ПРА1-ПРА2.

            Результатами навчання є створення у студентів цілісної системи застосування освітніх та спеціальних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; оволодіння студентами компетенцій і компетентностей про загальні закономірності застосування технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми  потребами для  успішного  впровадження інклюзивної моделі навчання в умовах загальноосвітньої  школи (старшої школи).