Мета навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Диференціальні рівняння» є нормативною дисципліною циклу професійної підготовки освітньо-професійної програми «Середня освіта (Математика)» підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (3 роки 10 міс. навчання) спеціальності 014 «Середня освіта (Математика)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка та освітньо-професійної програми «Математика» підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (3 роки 10 міс. навчання) спеціальності 111 «Математика» галузі знань 11 «Математика та статистика».

Предметом навчальної дисципліни є вивчення основних понять та методів інтегрування звичайних диференціальних рівнянь для розв’язання комплексних прикладних задач дослідження та прогнозування реальних процесів.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Диференціальні рівняння» є досягнення студентами знання основ теорії звичайних диференціальних рівнянь та систем, опанування методами їх розв’язання, ознайомлення із характерними прикладами їх застосувань, що є основою формування математичної та методичної компетентностей майбутніх педагогічних фахівців, а також засобом вивчення інших математичних курсів та суміжних дисциплін природничого циклу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Диференціальні рівняння» є:

- знати основні означення, теореми та методи теорії звичайних диференціальних рівнянь, доведення основних положень, на яких ґрунтуються засвоєні методи, принципи побудови математичних моделей та розв’язання отриманих диференціальних рівнянь;

- вміти використовувати в своїй професійній галузі сучасні методи теорії диференціальних рівнянь;

- самостійно формалізувати певні прикладні задачі, зводити їх до типових задач та розв’язати;

- застосовувати основні математичні методи при розв’язанні практичних задач з використанням обчислювальної техніки і нормативної літератури;

- формування здатності використання математичних методів дослідженнях під час підготовки курсових робіт; підготовка студентів до науково-дослідної роботи,

- формування математичної та методичної компетентності майбутнього вчителя математики.