Метою навчальної дисципліни є опанування студентами системи знань про всебічний зв’язок і взаємодію людини та суспільства в управлінському процесі як суб’єктів й об’єктів управлінської діяльності. 

Завдання навчальної дисципліни: 

• розглянути теоретичні та методологічні основи організації управління як соціального процесу; 

• ознайомити студентів з управлінням як особливою формою соціальної діяльності людини в суспільстві; 

• з’ясувати сутність, природу, характер соціального управління, розкрити закономірності його функціонування в суспільстві; 

• сформувати уміння та навички методологічного аналізу управлінської діяльності; 

• проаналізувати гносеологічні засади управління як пізнавального процесу; 

• показати місце і роль людини в управлінському процесі.

Вище зазначені мета та завдання, будуть реалізовані після досягненні наступних результатів навчання:

Знати:

- класичний, некласичний і постнекласичний типи філософської раціональності, представленої в історії управлінської думки;

- філософські підстави управлінської діяльності, їх основні поняття і категорії;

- основи філософії рефлексивного управління.

Вміти:

- виявляти граничні світоглядні підстави управлінської діяльності;

- визначати філософський зміст універсалій культури управління;

Володіти:

- володіти елементарними навичками філософської рефлексії;

- володіти первинними навичками філософської рефлексії в управлінні критичними ситуаціями.

В результаті вивчення навчальної дисципліни «Філософія управління» магістр повинен набути компетенції: критичності і самокритичності, вправності мислення, креативності, інтелектуальної комунікації, докладного розуміння філософії управління.