Метою навчальної дисципліни є опанування студентами системи знань про всебічний зв’язок і взаємодію людини та суспільства в управлінському процесі як суб’єктів й об’єктів управлінської діяльності.
Завдання навчальної дисципліни:
• розглянути теоретичні та методологічні основи організації управління як соціального процесу;
• ознайомити студентів з управлінням як особливою формою соціальної діяльності людини в суспільстві;
• з’ясувати сутність, природу, характер соціального управління, розкрити закономірності його функціонування в суспільстві;
• сформувати уміння та навички методологічного аналізу управлінської діяльності;
• проаналізувати гносеологічні засади управління як пізнавального процесу;
• показати місце і роль людини в управлінському процесі.
Вище зазначені мета та завдання, будуть реалізовані після досягненні наступних результатів навчання:
Знати:
- класичний, некласичний і постнекласичний типи філософської раціональності, представленої в історії управлінської думки;
- філософські підстави управлінської діяльності, їх основні поняття і категорії;
- основи філософії рефлексивного управління.
Вміти:
- виявляти граничні світоглядні підстави управлінської діяльності;
- визначати філософський зміст універсалій культури управління;
Володіти:
- володіти елементарними навичками філософської рефлексії;
- володіти первинними навичками філософської рефлексії в управлінні критичними ситуаціями.
В результаті вивчення навчальної дисципліни «Філософія управління» магістр повинен набути компетенції: критичності і самокритичності, вправності мислення, креативності, інтелектуальної комунікації, докладного розуміння філософії управління.
- Викладач: Мельник Анатолій Іванович