Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія гідності» є формування у студентів розуміння найважливіших концептуальних і методологічних підходів до тлумачення гідності як ціннісної основи етики, політики, права та педагогіки.

Основні завдання вивчення дисципліни «Філософії гідності» полягають в:

- аналізі онтологічних, аксіологічних, антропологічних вимірів людської гідності як філософської категорії;

- вивченні філософських джерел, які формують основні концептуальні підходи до розуміння людської гідності;

- творчому осмисленні та оцінці суспільно-значущих принципів гідності;

- засвоєнні методів формування відчуття власної гідності та поваги до гідності інших у педагогічній практиці;

- ознайомленні з основними міжнародними і національними правовими актами, в яких нормативно закріплені положення щодо гарантій реалізації та захисту гідності кожної людини.

У результаті вивчення навчальної дисципліни «Філософія гідності» студенти повинні

знати:

-                     основні філософські концепції людської гідності;

-                     генеалогію філософії гідності;

-                     онтологічні засади та аксіологічний вміст поняття «людська гідність»;

вміти:

-                     оцінювати власну поведінку та поведінку інших осіб як реалізацію цінності людської гідності;

-                     аналізувати соціальні процеси з позицій їхньої відповідності філософсько-правовим принципам гідності кожної людини;

-                      розробляти власні рекомендації щодо імплементації цінностей та принципів людської гідності у педагогічний процес.