Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія гідності» є формування у студентів розуміння найважливіших концептуальних і методологічних підходів до тлумачення гідності як ціннісної основи етики, політики, права та педагогіки.
Основні завдання вивчення дисципліни «Філософії гідності» полягають в:
- аналізі онтологічних, аксіологічних, антропологічних вимірів людської гідності як філософської категорії;
- вивченні філософських джерел, які формують основні концептуальні підходи до розуміння людської гідності;
- творчому осмисленні та оцінці суспільно-значущих принципів гідності;
- засвоєнні методів формування відчуття власної гідності та поваги до гідності інших у педагогічній практиці;
- ознайомленні з основними міжнародними і національними правовими актами, в яких нормативно закріплені положення щодо гарантій реалізації та захисту гідності кожної людини.
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Філософія гідності» студенти повинні
знати:
- основні філософські концепції людської гідності;
- генеалогію філософії гідності;
- онтологічні засади та аксіологічний вміст поняття «людська гідність»;
вміти:
- оцінювати власну поведінку та поведінку інших осіб як реалізацію цінності людської гідності;
- аналізувати соціальні процеси з позицій їхньої відповідності філософсько-правовим принципам гідності кожної людини;
- розробляти власні рекомендації щодо імплементації цінностей та принципів людської гідності у педагогічний процес.
- Викладач: Костирєв Андрій Генадійович