Мета навчальної дисципліни “Філософія освіти”- сформувати у студентів систему знань, умінь і навичок філософсько-наукового аналізу процесів і явищ незалежно від того, в якій галузі вони будуть працювати – в сфері науки чи виробництва. Грунтовне пізнання проблем освіти, навчання студентів основним філософським методам аналізу. Знання методологічної та філософської теорії освіти допоможе молодим  ученим легко включатися у професійну діяльність, втілювати наукові знання у практичну площину, сприятиме розвитку раціонального творчого мислення.

Основна мета курсу “Філософія освіти” – допомогти студентам оволодіти компетентностями: інтелектуальної комунікації, креативності, критичності і самокритичності, вправності мислення, розвинути у студентів-магістрантів,  саму здатність науково-освітнього мислення, ввести їх у світ головних принципів і операцій філософського  дискурсу, озброїти їх  теоретичними знаннями про форми науково-освітнього мислення.

Завдання курсу: глибоке оволодіння студентами знаннями, які допомагають в процесі науково-освітнього дослідження, усувати все науково-неясне, суперечливе та бездоказове. Навчитися ефективно використовувати  науково-освітні закони і операції на практиці, в процесі міркування, прийняття рішень, спілкування, суперечок, вирішення конфліктів.

Головним завданням курсу є : 

пізнання “Філософії освіти”, її предмету, функцій та методів;

розкриття основного змісту філософських концепцій освіти;

філософське обґрунтування  освітніх методів;

розуміння науково-освітньої методології;

знання процесів формування і розвитку науково-освітніх концепцій;

ознайомлення з філософськими основами мотивації і стимулювання розвитку педагогічних знань;

усвідомлення сутності процесу глобалізації освіти.