Метою викладання навчальної дисципліни “Біологічна хімія” є набуття студентами компетенцій і компетентностей про склад, будову та властивості, а також  процеси обміну основних класів біомолекул, регуляцію процесів життєдіяльності організмів.

Завдання навчальної дисципліни:

ü   вивчити хімічний склад живих організмів в нормі та при патології;

ü   оцінити структуру та властивості складових компонентів тканин за фізіологічних та патологічних умов;

ü   дослідити обмін речовин та енергії у здоровому та хворому організмі;

ü   встановити хімічні основи фізіологічних процесів;

ü   дослідити геном, його структуру та зміни при різних патологіях.

 

Після вивчення курсу «Біологічна хімія» студент повинен:

Знати :

ü   на основі теорії будови органічних сполук з’ясовувати номенклатуру та будову основних класів біомолекул;

ü   особливості будови, властивостей та біологічної ролі біомолекул організмів;

ü   метаболічні шляхи синтезу та перетворення білків, нуклеїнових кислот, ліпідів та вуглеводів;

ü   регуляторні механізми щодо корекції метаболічних порушень;

ü   особливості будови приладів та методик  біохімічного аналізу біологічного матеріалу

Вміти :

ü   аналізувати відповідність структури біоорганічних сполук своїм функціям.

ü   аналізувати метаболічні властивості ферментів, вуглеводів, ліпідів, що забезпечує їх функціональну здатність в обміні речовин.

ü   пояснювати біохімічні основи фізіологічних функцій клітин, органів і систем організму людини.

ü   аналізувати функціонування ферментативних систем як одного з центральних факторів інтеграції обміну речовин.

ü   інтерпретувати особливості метаболізму як за умов норми, так і за умов патологічних станів на основі клініко – лабораторних показників.

ü   класифікувати та узагальнювати результати біохімічних досліджень, що застосовуються для діагностики патологічних станів організму людини.

ü   інтерпретувати особливості метаболічних перетворень біоорганічних сполук в організмі як основи їх фармакологічної дії в якості лікарських засобів та корекції ними патологічних станів.