Предметом вивчення  навчальної дисципліни є історія світової та вітчизняної етичної думки  від найдавніших часів до сьогодення , етичні теорії та моральний  досвід різних культур.
Міждисциплінарні зв’язки:  історія філософія, філософська антропологія онтологія,  гносеологія, соціальна філософія тощо.
 
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
 Головна мета курсу: сформувати у студентів бакалаврів систему знань про історію етичних вчень та їх культурну і регіональну специфіку, обєкт  та предмет етики, сутність моральних норм та принципів, засвоєння основного категоріального апарату етики, сформувати стійку систему уявлень та усвідомлень про моральну відповідальність та етичні правила поведінки в суспільному середовищі. Дати загальні уявлення про еволюцію етичних ідей та їх загальнолюдський характер. Основним специфічним засобом досягнення мети є ло­гіко-історичний принцип, який дозволяє здійснювати детальний аналіз етичних теорій.
 
              Мета: ознайомити студентів із: специфікою філософського світоглядного освоєння людиною дійсності; історією виникнення і розвитку філософських та етичних ідей;  із філософськими концепціями, основними етичними теоріями та науковим поняттєвим апаратом; сформувати у студентів філософську культуру мислення, шляхом прилучення їх до світоглядної та методологічної культури.
Завдання: в результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:
основні етичні поняття та категорії;
 
предмет та об’єкт етики та основні підходи трактування предмета етики;
основні етичні теоретичні положення світової та вітчизняної філософської думки;
 інтерпретації тих чи інших моральних проявів у відповідних філософських концепціях;
концептуальні основи виникнення та дії нормативних моральних принципів, феноменів, моральних цінностей різних сфер життєдіяльності людини;
Вміти:
 вільно оперувати основними етичними поняттями та категоріями;
критично аналізувати світоглядні концепції;
 аналізувати дію моральних феноменів в контексті суспільного буття;
класифікувати моральні норми та цінності в різних соціальних та культурних контекстах та вміти передбачати їх подальший розвиток в умовах соціального прогресу ;
формувати науково обґрунтований несуперечливий світогляд та укладати його в компактну форму етичних концепції;
 творчо аналізувати явища і процеси навколишньої дійсності;
зіставляти етичні  ідеї з практикою суспільного життя;
 вміти використовувати здобуті знання та досвід у своїй науковій, суспільно-політичній та громадській діяльності;