1.1. Мета вивчення курсу «Історія і методологія математики» має два взаємопов’язані аспекти – загальнонауковий і фаховий. Загальнонаукова мета вивчення історії математики полягає в тому, щоб висвітлити історію формування, розвитку і трансформації математичної науки. Вивчення історії математики в рамках фахової підготовки має на меті дати майбутнім учителям історико-математичні знання, необхідні їм для правильного розв’язання методологічних і методичних питань, які виникають в процесі навчання математики в школі.

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни “ Історія і методологія математики” є

ознайомлення студентів з основними віхами розвитку математики;

__ розкриття шляху формування основних математичних понять, законів, ідей, теорій;

__ пізнання процесів, які пройшло людство від незнання до сучасності; усвідомлення необхідності застосування історичного матеріалу для впливу на учнів  у навчанні;

ознайомлення студентів із внеском українських вчених у розвиток математики.