Мета навчальної дисципліни

          Мета: формування у студентів необхідних математичних знань та навичок та навчання вільно застосовувати ці знання як при вивченні загальної фізики, теоретичної механіки, так і інших суміжних дисциплін: теорій механізмів і машин, опору матеріалів, гідравліки, теплотехніки та ін.

Завдання вивчення навчальної дисципліни:

— дати необхідні теоретичні знання з вищої математики та навчити застосовувати їх на практиці;

—   сформувати первинні навички математичного дослідження прикладних задач;

— виробити вміння при розв’язуванні задач самостійно розробляти і використовувати необхідні методи і засоби, а також спеціальну літературу;

— навчити самостійно поглиблювати свої знання, розвивати логічне і алгоритмічне мислення, інтуїцію в питаннях застосування математики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: означення матриці, визначника, системи рівнянь, вектора, визначення похідної, таблицю похідних, дослідження функцій за допомогою похідних.

вміти виконувати дії над матрицями, знаходити визначники другого та третього порядків, обернену матрицю, розв’язувати системи лінійних рівнянь матричним способом, за формулами Крамера, виконувати операції над векторами (додавання, віднімання і множення на число), множення векторів (скалярне, векторне, мішане), розв’язувати практичні задачі. Знаходити рівняння прямої, рівняння площини, кут між прямими, кут між площинами, кут між прямою і площиною. Проводити повне дослідження функцій та будувати графіки.

Важливим елементом засвоєння математики й оволодіння її методами є самостійна робота студентів. Ця робота є неперервною складовою виконання поточних домашніх завдань і циклічної роботи з виконання індивідуальних модульних завдань. Результативність самостійної роботи студентів забезпечується ефективною системою контролю, яка включає опитування студентів за змістом лекцій, перевірку виконання поточних домашніх завдань, розв’язування задач біля дошки, захист індивідуальних модульних робіт.