Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні та розвитку в студентів англомовної професійної комунікативної компетентності вчителя початкової школи, зокрема мовної, мовленнєвої, лінгвосоціокультурної та навчально-стратегічної компетентностей, які забезпечать ефективне і гнучке використання англійської мови в різноманітних ситуаціях навчально-академічного, професійного та соціального спілкування.

 Завдання навчальної дисципліни:

·        формування у студентів бази знань для вільного користування англійською мовою у професійних, навчальних та наукових цілях;

·        формування вміння ефективно застосовувати стратегії успішного комунікативного процесу;

·        формування вміння встановлювати контакт із співрозмовником;

·        формування вміння керувати ситуацією взаємодії з суб’єктом англомовної комунікації;

·        формування вміння послуговуватися культурою мовлення;

·        формування вміння використовувати експресивність мовлення;

·        формування вміння застосовувати перцептивно-рефлексивні вміння, які забезпечують можливість пізнання внутрішнього світу партнера спілкування та розуміння самого себе;

·        формування вміння застосовувати гуманістичну установку на спілкування, інтерес до іншої людини;

·        формування вміння вступати в особистісні, діалогічні взаємини;

·        формування вміння проявляти емпатію та рефлексію, високий рівень ідентифікації з виконуваними професійними та соціальними ролями, позитивну Я-концепцію та психоемоційний стан;

·        формування у студентів навичок та вмінь володіння чотирма видами мовленнєвої діяльності на достатньому рівні;

·        розвиток у студентів уміння здійснювати англомовну комунікацію, базуючись на правилах та закономірностях англійської мови, а також на соціокультурних знаннях;

·        удосконалення мовленнєвої підготовки студентів шляхом використання автентичних англомовних матеріалів;

·        розвиток у студентів здатності до самооцінки та самовдосконалення;

·        розвиток у студентів уміння міжособистісного спілкування задля повноцінного та ефективного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами.

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми у результаті вивчення курсу студент оволодіває такими компетентностями:

Інтегральна компетентність. Здатність компетентно розв’язувати комплексні задачі і проблеми в галузі початкової освіти, що передбачає дослідницьку та інноваційну професійну діяльність у виробничих ситуаціях, що характеризуються невизначеністю умов.

ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї.

ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 5. Здатність працювати в команді.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних

джерел.

ЗК 7. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК 8. Здатність до іншомовного спілкування в конкретних сферах і

ситуаціях.

ФК 3. Здатність аналізувати, критично оцінювати, порівнювати факти, явища, досвід оновлення теорії і практики освіти в різних країнах.

ФК 5. Здатність здійснювати партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу.

ФК-8. Здатність орієнтуватися в актуальних проблемах формування англійської комунікативної компетентності вчителя початкової школи.

Програмні результати навчання:

ПРН 4. Мати потребу вдосконалювати і розвивати свій інтелектуальний і загальнокультурний рівень; самостійно набувати і використовувати нові знання і уміння.

ПРН 5. Уміти ставити актуальні завдання, спрямовувати свої зусилля на досягнення цілей, вмотивовувати всіх суб’єктів соціальної взаємодії на їх розв’язання; будувати свою діяльність відповідно до моральних, духовних, етичних і правових норм, працюючи в команді. Володіти навичками самоорганізації і саморегуляції.

ПРН 6. Володіти практичними способами пошуку наукової і професійної інформації з використанням сучасних комп’ютерних засобів, хмарних технологій, баз даних і знань.

ПРН 8. Володіти сукупністю знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективний перебіг англомовного комунікативного процесу, володіти певними нормами спілкування, мовленнєвої поведінки, засвоїти еталони, стандарти, стереотипи мовленнєвої поведінки. Володіти технікою спілкування англійською мовою.

ПРН 12. Уміти визначати закономірності і тенденції розвитку освіти у різних країнах, регіонах світу; виявляти умови ефективності педагогічної діяльності і враховувати їх при організації власної праці на основі знань про стан та тенденції розвитку сучасної освіти.

ПРН 13. Уміти працювати з психолого-педагогічною, методичною літературою, формулювати конструктивні ідеї щодо розв’язання проблеми дослідження, а також впроваджувати, описувати, аналізувати та критично оцінювати одержані експериментальні дані, дотримуватись принципів академічної доброчесності. Здатність створювати та впроваджувати в практику наукові розробки, спрямовані на підвищення якості освітньої діяльності та освітнього середовища в системі початкової освіти, узагальнювати та презентувати власний педагогічний досвід.

ПРН 17. Уміти демонструвати високий рівень мовних та мовленнєвих знань, умінь і навичок з іноземної мови у професійній діяльності. Розуміти на слух літературну англійську мову в діалогічній та монологічній формах відповідно до тематики, передбаченої програмою. Уміти обговорювати теми в межах сфер спілкування, передбачених програмою; висловлюватися, виступати з повідомленнями та доповідями; сприймати та розуміти інформацію у процесі переглядового, вибіркового та вивчаючого читання.