Метою викладання навчальної дисципліни є набуття студентами компетентності в організації проєктної діяльності учнів, оволодіння навичками практичної діяльності щодо управління проєктною діяльністю школярів.
Основні завдання:
· теоретична і практична підготовка майбутніх учителів до організації проєктної діяльності;
· підготовка майбутніх учителів до створення проблемних ситуацій в ході організації проєктної діяльності;
· підготовка до управління дослідно-творчою діяльністю учнів;
· оволодіння майбутніми учителями способами презентації та оцінювання результатів проєктної діяльності учнів;
· розвиток комунікативних та організаційних здібностей, особистісне самовдосконалення.
Очікувані результати навчання:
· на основі знань із психології, педагогіки та інноваційного педагогічного досвіду уміння ефективно і гнучко використовувати проєктну діяльність у власній професійній діяльності;
· уміння здійснювати пошук і аналіз інформації у спеціальних наукових джерелах, використовуючи різноманітні ресурси: періодичні видання, бази даних, веб-сайти, портали.
· здатність опрацьовувати інформаційні джерела для ознайомлення з перспективами впровадження проєктної діяльності в закладах загальної середньої освіти;
· здатність моделювати освітній процес у закладах загальної середньої освіти зі застосуванням проєктної технології;
· здатність аналізувати досвід учителів для подальшого його творчого впровадження;
· уміння здійснювати аналіз та оцінку педагогічних явищ і ситуацій;
· здатність здійснювати інноваційну педагогічну діяльність;
· здатність застосовувати сучасні ІКТ у навчальному процесі;
· здатність оцінювати навчальні досягнення учнів та результати впровадження проєктної діяльності;
·здатність працювати як самостійно, так і в команді, демонструючи якості лідера, вміння ефективно спілкуватися й досягати очікуваного результату.
Для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Магістр" (освітні програми "Середня освіта (Хімія), "Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), "Середня освіта (Географія)).