Метою викладання навчальної дисципліни є набуття студентами компетентності в організації проєктної діяльності учнів, оволодіння навичками практичної діяльності щодо управління проєктною діяльністю школярів.

     Основні завдання:

·       теоретична і практична підготовка майбутніх учителів до організації проєктної діяльності;

·       підготовка майбутніх учителів до створення проблемних ситуацій в ході організації проєктної діяльності;

·       підготовка до управління дослідно-творчою діяльністю учнів;

·       оволодіння майбутніми учителями способами презентації та оцінювання результатів проєктної діяльності учнів;

·       розвиток комунікативних та організаційних здібностей, особистісне самовдосконалення.

     Очікувані результати навчання:

·       на основі знань із психології, педагогіки та інноваційного педагогічного досвіду уміння ефективно і гнучко використовувати проєктну діяльність у власній професійній діяльності;

·       уміння здійснювати пошук і аналіз інформації у спеціальних наукових джерелах, використовуючи різноманітні ресурси: періодичні видання, бази даних, веб-сайти, портали.

·       здатність опрацьовувати інформаційні джерела для ознайомлення з перспективами впровадження проєктної діяльності в закладах загальної середньої освіти;

·       здатність моделювати освітній процес у закладах загальної середньої освіти зі застосуванням проєктної технології;

·       здатність аналізувати досвід учителів для подальшого його творчого впровадження;

·       уміння здійснювати аналіз та оцінку педагогічних явищ і ситуацій;

·       здатність здійснювати інноваційну педагогічну діяльність;

·       здатність застосовувати сучасні ІКТ у навчальному процесі;

·       здатність оцінювати навчальні досягнення учнів та результати впровадження проєктної діяльності;

·здатність працювати як самостійно, так і в команді, демонструючи якості лідера, вміння ефективно спілкуватися й досягати очікуваного результату.

       Для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Магістр" (освітні програми "Середня освіта (Хімія), "Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), "Середня освіта (Географія)).